FAQ

Czym wyróżniają się poszczególne gatunki płytek?

Muszą Państwo zdawać sobie sprawę z tego, że kryteria klasyfikacji płytek do poszczególnych gatunków mogą różnić się w zależności od producenta. Wiąże się to z tym, że klasyfikacja następuje według norm wewnątrzzakładowych, które każdy producent ustala indywidualnie.

Gatunek I to płytki, które porównywalne są z ustalonym przez producenta wzorcem. Nie posiadają one na powierzchni żadnych widocznych defektów. Ilość wadliwych płytek nie może przekraczać tutaj 5 procent.

Gatunek II odnosi się do płytek, które mogą posiadać niewielkich rozmiarów defekty kolorystyczne bądź też materiałowe. Osoby kupujące płytki drugiego gatunku muszą przygotować się na nieliczne wady – minimalne krzywizny, delikatne różnice odcieni czy też pojedyncze nakłucia.

Gatunek III to płytki, które posiadają widoczne defekty kolorystyczne bądź też materiałowe. Trzeci gatunek posiada uszkodzenia bardziej zaawansowane i zauważalne niż w przypadku gatunku drugiego.

Dlaczego warto zdecydować się na zakupy w outlecie?

W naszej szerokiej i zróżnicowanej ofercie posiadamy płytki podłogowe, łazienkowe, ceramiczne, ścienne oraz wiele innych rodzajów. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą najtańszych płytek. Szczególnie polecamy zwrócić uwagę na wyprzedaże, które umożliwiają kupno wysokiej jakości produktów w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.

Co znajduje się w ofercie outletu płytek?

Tak, można odebrać towar osobiście i jest to nawet zalecane. Zapraszamy!

Czy mogę zwrócić towar?

Klient, który decyduje się na zakup płytek drugiego i trzeciego gatunku musi zdawać sobie sprawę z tego, że nie podlegają one zwrotowi. Mogą posiadać niewielkie wady, które jednak nie przeszkadzają w ich użytkowaniu. Warto jednak zamówić nieco większą ilość płytek, gdyby pojawiła się konieczność ich docięcia.

Czy mogę odebrać osobiście zamówiony towar?

Opcja osobistego odbioru towaru jest oczywiście dostępna i nawet przez nas zalecana. Zapraszamy do zakupów!

Gdzie mogę znaleźć regulamin?

Aktualnie obowiązujący regulamin dostępny jest na naszej stronie internetowej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu poprzez email, numer telefonu bądź też formularz kontaktowy zamieszczony na stronie internetowej.

Jak wygląda realizacja przesyłek kurierskich?

Dostawy towarów realizowane są przez nas na całym terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Formą transportu jest przesyłka kurierska, z góry opłacona przez klienta. Warto wiedzieć, że każde zamówienie realizowane jest maksymalnie w ciągu szesnastu dni roboczych od momentu przyjęcia go do realizacji.